ASSUMPTES DIVERSOS

Assumptes diversos


          




             1. Cerca informació sobre qui eren els Cucorba. Afegeix imatges, la seva història i tota la informació que trobis.

             2. Explica el que penses que hauries de fer, en el teu dia a dia escolar, per a millorar tant la teva actitud com el teu rendiment.
          

             3.  Explica què significa per a tu l'amistat, si consideres que tens bons amics i si tu et consideres un bon amic i per què. Quines qualitats ha de reunir la persona considerada amiga per a tu? Afegeix imatges que simbolitzin el que és l'amistat per a tu.


1. Cucorba és un grup mallorqui dedicat a l'animació i la música infantils (cucorba vol dir gallina cega, un joc infantil).
Actuen vestits de pallassos i el seu repertori es basa en cançons populars d'arreu dels Països Catalans i amb temes de creació pròpia.
S'estrenen discogràficament el 1985 amb l'àlbum Com un pern de rifa i d'aleshores ençà han publicat diversos discos: Demà és festa (1988), Trencaclosques (1990)...

2. Per millorar el meu rendiment escolarhauria de treballar més a casa i escoltar més a classe.

3.Per jo una amistat de veres es quan sents que confies tan plenament amb una persona que sents que li pots contar absolutament tot, sabent que ell/a no contarà res i si veu que t'equivoques intentarà ajudar-te. La majoria dels meus amics tenen dues qualitats en comú i es que a jo m'encanten les persones que hem fan riure, una persona que te sap treure una rialla,per jo, te el món guanyat. L'altre cosa important és que jo senti que puc confiar amb ells.

Resultado de imagen de best friends bob esponja









Comentarios

Entradas populares de este blog

UN POC D'ART

CONTES

DITES